Tag: Moga

A teraz moze byc tak Jak wiadomo produkcja gazu lupkowego, (juz nawet na chwile zapominajac ze jest destrukcyjna dla srodowiska i dla ludzi tam zyjacych), jest po prostu o wiele drozsza od produkcji gazu konwencjonalnego jaki produkuje rosja, w ameryce juz sa glosy ze ceny gazu w Stanach sa zbyt niskie azeby jego exploatacja mogla […]

Read more

Im lepiej Montiemu pojdzie tym… gorzej dla Wloch. Planowane „oszczednosci” poglebia kryzys i spowoduja ze w 2013 beda slyszec ze musza… jeszcze wiecej „oszczedzac”. To spirala bez konca. Wlochy musza wyjsc z Euro zeby jej uniknac. Fakt 1: Wlochy maja bezrobocie. Fakt 2: PKB = wydatki. Bezrobocie powstaje gdy wydatki sa mniejsze niz mozliwy PKB. […]

Read more

Planowane „oszczednosci” poglebia kryzys i spowoduja ze w 2013 beda slyszec ze musza… jeszcze wiecej „oszczedzac”. To spirala bez konca. Wlochy musza wyjsc z Euro zeby jej uniknac. Fakt 1: Wlochy maja bezrobocie. Fakt 2: PKB = wydatki. Bezrobocie powstaje gdy wydatki sa mniejsze niz mozliwy PKB. Tak wiec Wlochy nie zyja „ponad stan”, zyja […]

Read more

Planowane „oszczednosci” poglebia kryzys i spowoduja ze w 2013 beda slyszec ze musza… jeszcze wiecej „oszczedzac”. Fakt 1: Portugalia ma bezrobocie. Fakt 2: PKB = wydatki. Bezrobocie powstaje gdy wydatki sa mniejsze niz mozliwy PKB. Tak wiec Portugalia nie zyje „ponad stan”, zyje „ponizej stanu”. Wydatki powinny byc wieksze zeby zatrudnic 10% bezrobotnych i zapewnic […]

Read more

Euro trzeba rozwiazac bo to chory system monetarny, zaprojektowany przez ekonomistow ktorzy maja tyle pojecia o pieniadzu co pan Rybinski. Problem w strefie Euro jest nierozwiazany, bo te kraje nie kontroluja wlasnej waluty jak np. USA czy Japonia, ktore maja inny system monetarny. Wbrew temu co sie powszechnie mysli, kraje z wlasna waluta NIE MOGA […]

Read more

Nie ma problemu „dlugu” w Ameryce! Wystarczy rozumiec czym jest dlug panstwa, a pan Fedstein nie ma pojecia. Jest problem w strefie Euro, bo te kraje nie kontroluja wlasnej waluty ale USA ma inny system monetarny. Wbrew temu co sie powszechnie mysli, kraje z wlasna waluta NIE MOGA technicznie zbankrutowac, deficyty nie powoduja wzrostu stop […]

Read more

Prosze nie dac sie zwiesc. Wydobynie gazu lupkowego i gazu ciasnego (tight gas) odbywa sie ta sama metoda, metoda szczelinowania (fracking) Firma Aurelian Oil and Gas ktora stara sie wmowic okolicznej ludnosci ze to co innego, ma te informacje zamieszczone na swojej stronie internetowej w informacjach dla investorow, moge wskazac dokladnie gdzie. www.aurelianoil.com/media/56653/trzek3-interim-flow-tests-160911.pdf prosze sobie […]

Read more

Kto wierzy, ze te wiadomosci moga miec jakiekolwiek znaczenie? Jezeli ceny rosna, to nie dlatego bo gospodarka rosnie (szczegolnie z dnia na dzien), lecz dlatego, bo jakis bank zdecydowal sie wydrukowac troche pieniazkow i wrzucic je na gielde. Za tydzien bedzie plakac, ze sa spadki i wymyslac uzasadnienia. Prawda tymczasem jest brutalna i dotyczy tylko […]

Read more

A teraz moze byc tak Jak wiadomo produkcja gazu lupkowego, (juz nawet na chwile zapominajac ze jest destrukcyjna dla srodowiska i dla ludzi tam zyjacych), jest po prostu o wiele drozsza od produkcji gazu konwencjonalnego jaki produkuje rosja, w ameryce juz sa glosy ze ceny gazu w Stanach sa zbyt niskie azeby jego exploatacja mogla […]

Read more

Porownywanie bogactwa przytaczajac urzadzenia domowe typowe dla amerykanskich gospodarstw domowych to nieporozumienie. Mikrofale sa popularne od lat w USA bo kultura kulinarna tego spoleczenstwa jest ksztaltowana przez supermarkety a nie historie. W Europie sie gotuje. W USA sie odgrzewa TV diner. Klimatyzacja w Europie nie jest niezbedna nawet w krajach srodziemnomorskich bo tradycyjny sposob budowania […]

Read more

Informacja ze sprzedaza po nizszej cenie papierow dluznych jakiegos panstwa jest prawidlowa. Swego czasu Polska podstawionymi ludzmi sama skupowywala swoje papiery za chyba 20% ceny ( „tajny” Fundusz Obslugi Zadluzenia Zagranicznego), co bylo nielegalne i bylo robione tajnie. Bez swiadkow przeplywala ogromna ilosc pieniedzy, tuszowano trasakcje. Z tego okresu pozostaly tez niewyjasnione mordy. Pamieta to […]

Read more

40k dla agory za publikowanie tego artykulu, 10k dla malej firemki PR owej ktora pisze tyle bzdurnych postow, pozytywnych postow o nim tutaj:) Na wlasnego premiera mowicie Tusek a na takiego byznesmena per pan doktor… Zenada az przykro sie robi… Wniosek: media sie same pograzaja piszac sponsorowane teksty, swiqdczy to tylko o nich, instytucjach, dziennikarzach. […]

Read more

A teraz moze byc tak Jak wiadomo produkcja gazu lupkowego, (juz nawet na chwile zapominajac ze jest destrukcyjna dla srodowiska i dla ludzi tam zyjacych), jest po prostu o wiele drozsza od produkcji gazu konwencjonalnego jaki produkuje rosja, w ameryce juz sa glosy ze ceny gazu w Stanach sa zbyt niskie azeby jego exploatacja mogla […]

Read more