Tag: Byly

Niech kazdy z nas rozesle emailem linki, informacje na temat filmu Gasland i kanalu KronikaAkaszy1 na youtube po wszystkich znajomych jakich znamy a Ci niech rozesla to po swoich znajomych w szczegolnosci po malych wsiach i miasteczkach gdzie ludzie nic o tym nie wiedza a sa wysylani na pierwsza linie walki przez tych ktorzy na […]

Read more

kiedy w Polsce mozliwosci dokonania bombowego zamachu byly dosc ograniczone. Ten Peugeot 604 byl tez opancerzony, tak jak wtedy przepisy dla szefow panstw wymagaly. Widzialam kiedys sluzbowe autko H.Schmidta, bylego kancelerza. On je zachowal i nadal sie nim porusza w towarzystwie 2 ochroniarzy. Punktem zwrotnym dla samochodow dygnitarzy byl zamach w Madrycie (1973), kiedy ETA […]

Read more

Zycze wszystkim entuzjastom gazu lupkowego zeby to wlasnie na ich terenie znalezli gaz lupkowy, zaczeli frakowac ( czyli pod ogromnym cisnieniem wtlacza wode z nierozkladajacymi sie chemikaliami w szczeliny w skalach) i zeby oni na wlasnej skorze odczuli to czego sa swiadkami tysiace albo i milliony juz teraz amerykanow i kanadyjczykow. W Polsce kazdy zwolennik […]

Read more

Niech kazdy z nas rozesle emailem linki, informacje na temat filmu Gasland i kanalu KronikaAkaszy1 na youtube po wszystkich znajomych jakich znamy a Ci niech rozesla to po swoich znajomych w szczegolnosci po malych wsiach i miasteczkach gdzie ludzie nic o tym nie wiedza a sa wysylani na pierwsza linie walki przez tych ktorzy na […]

Read more

Gość portalu: szwaGIEREK napisał(a): > > pracowac, a nie dla tych co tylko mysla o welfare (zapomoga rodzinna) i aby prz > ezyc. > W USA jest naturalna selekcja leni od ludzi pracy. Oczywiscie, ze w obecnej ch > wili USA przechodzi kryzys, ale to jest normalne dla zdrowej ekonomii. Kryzys w > krotce sie […]

Read more

pracowac, a nie dla tych co tylko mysla o welfare (zapomoga rodzinna) i aby przezyc. W USA jest naturalna selekcja leni od ludzi pracy. Oczywiscie, ze w obecnej chwili USA przechodzi kryzys, ale to jest normalne dla zdrowej ekonomii. Kryzys wkrotce sie skonczy i bedzie jak bylo. Europjejski system socjalny,czyli dawanie pieniedzy nierobom za darmo […]

Read more

ale tez zapominacie, ze srednie oprocentowanie w wysokosci jakichs 5% rocznie jest akurat dzisiaj, ale moga byc okresy gdy jest np. 1%, moga tez byc okresy gdy inflacja jest np. 30% – prawda, ze takie byly? co wtedy – dzisiaj te twoje 479 tysi jest warte tyle, ze kupisz sobie to i tamto, ale wystarcza […]

Read more

Niech kazdy z nas rozesle emailem linki, informacje na temat filmu Gasland i kanalu KronikaAkaszy1 na youtube po wszystkich znajomych jakich znamy a Ci niech rozesla to po swoich znajomych w szczegolnosci po malych wsiach i miasteczkach gdzie ludzie nic o tym nie wiedza a sa wysylani na pierwsza linie walki przez tych ktorzy na […]

Read more

To, co proponuje niejaki Miroslav to jest dokładnie to, co od dawna praktykują wielkie sieci handlowe. Chcesz sprzedać towar, wyłożyć go w alejce – płać. I płacą, coraz więcej. W Polsce do 30 % zysku. Producenci próbowali się nawet ostatnio buntować, ale ich pozycja przetargowa jest coraz słabsza, zwłaszcza tych małych. Znam przypadek zakładów drobiarskich, […]

Read more

…bo korporacja to nie monarchia i zarzad nie patrzy dlugoterminowo, gdyz zarzady zmieniaja sie bardzo czesto i dlatego wlasnie nastawione sa na jak najwiekszy zysk w jak najkrotszym czasie. Od tego wlasnie zaleza ich gigantyczne premie. Kazdy zarzad wie, ze dzisiaj jest w jednym korpie, a za chwile moze byc w drugim. Teoretycznie to wlasciciele […]

Read more

Zycze wszystkim entuzjastom gazu lupkowego zeby to wlasnie na ich terenie znalezli gaz lupkowy, zaczeli frakowac ( czyli pod ogromnym cisnieniem wtlacza wode z nierozkladajacymi sie chemikaliami w szczeliny w skalach) i zeby oni na wlasnej skorze odczuli to czego sa swiadkami tysiace albo i milliony juz teraz amerykanow i kanadyjczykow. W Polsce kazdy zwolennik […]

Read more

Niech kazdy z nas rozesle emailem linki, informacje na temat filmu Gasland i kanalu KronikaAkaszy1 na youtube po wszystkich znajomych jakich znamy a Ci niech rozesla to po swoich znajomych w szczegolnosci po malych wsiach i miasteczkach gdzie ludzie nic o tym nie wiedza a sa wysylani na pierwsza linie walki przez tych ktorzy na […]

Read more

Panie Redaktorze wiadomo im komuś sie lepiej powodzi (=wieksze dochody) tym wiecej je i tym wiecej sra ja bym poszedł wiec dalej i nakazal, by wszystkie papiery toaletowe w Polsce byly z „nadrukiem fiskalnym” i stanowiły dokument genialnosc tego rozwiazania jest porazajaca, nie trzeba bedzie podpisywac nic, ani stawiac pieczatek, samo podtarcie nim dupy bedzie […]

Read more

Kiepski artykul. Nic nie wnosi nowego do dyskusji na temat przyczyn kryzysu, a wrecz przeciwnie utrwala bledne opinie i polprawdy. Mozna jeszcze sie czesciowo zgodzic, ze nadmierne wydatki na swiadczenia socjalne pograzyly Grecje ale powody kryzysu w USA, Irlandii, Islandii, Hiszpanii, czy Wielkiej Brytanii byly zupelnie inne. Pan Czarnecki niestety nie ma wiele do powiedzenia […]

Read more