Zeby skopac tzlki konkurencji trzeba robic dobre jakosciowo telefony. Dzis smartfonz Nokii jakosciowo porownywalne sa do chinskiego badziewia. To juz nie jest marka. To synonim zlej jakosci, zlej obslugi i lekcewazenia nawet dlugoletnich klientow.

Co z tego, ze telefon bedzie pancerny jak sie popsuje od srodka ? Skad korozja w 2 tygodniowym telefonie, skad w 3 miesiecznym ? Normalnie uzytkowane tak jak ich poprzednicy. Zupelnie rozni, nieznajacy sie wczesniej uzytkownicy.

Widocznie usterek jest tak duzo, ze serwisz skupiaja sie, zgodnie z zaleceniami Nokia Polska, na wznajdowaniu powodow do anulowania gwarancji. Placa im za to mniej, ale widocznie awaryjnych na gwarancji telefonow jest tak duzo, ze serwisy wychodza na swoje, a Nokia tym bardziej. ALe przy tym traca klientow. I zadne nowe modele nie pomoga. Jakby nie byly wypasione.

Ciekawe czy nowe Nokie beda mogly pracowac w cieplych krajach, bo podobno przebywanie juz w temp + 30 oC grozi odebraniem gwarancji na ich znakomite wyroby. Czy oni tam sprzedaja inne telefony niz w Polsce ? U nas tylko jakies odrzuty ?

Mialem okolo 10 Nokii, male problemy + raz zmiana oprogramowania. Obecny smartfon to porazka. I takich porazek jakosciowych jest duzo. Na dodatek Nokia chce pieniadze za otworzenie przy niej kolejny raz aparatu, bo przeciez nie jestesmy przy naprawie. To jest po prostu wyludzenie.

Bye, bye Nokia, Bye, bye.